KESK operasyonunda 31 kisi gozaltinda

KESK ve KESK'e bağlı sendika üyelerine eş zamanlı olarak yapılan baskında gözaltına alınanların sayısının 31 olduğu belirtildi.

KESK ve KESK'e bağlı sendika yönetici ve üyelerine yönelik eş zamanlı olarak gerçekleştirilen operasyonda gözaltına alınanların sayısının 31'i bulduğu açıklandı. Başta İzmir, Ankara, İstanbul, Van, Manisa gibi iller olmak üzere İzmir 10. Ağır Ceza Mahkemesinin kararı doğrultusunda gözaltına alınanların isimleri ise şöyle:

'KESK Kadın Sekreteri Songül Morsümbül, Barış Meclisi Üyesi Yüksel Mutlu, Eğitim Sen Kadın Sekreteri Gülçin İsbert, Ankara Eğitim Sen 2 Nolu şube üyesi Lami Özgen, KESK Eski Genel Sekreteri Abdurrahman Daşdemir (İzmir), Eğitim Sen eski kadın sekreteri Elif Akgül (İzmir), İzmir Torbalı Eğitim Sen temsilciliği Eğitim Sekreteri Kemal Karakoyun, İzmir Torbalı Eğitim Sen üyesi Mahir Engin Çelik, İzmir Torbalı Eğitim Sen üyesi Selçuk Haspolat, İzmir Torbalı Eğitim Sen üyesi Nergiz Acar, İzmir Eğitim Sen 4 nolu Şube'den Mine Çetinkaya, İzmir Eğitim Sen 4 nolu Şube'den Sermin Güneş, İzmir Eğitim Sen 6 nolu Şube'den Nihat Keni, İzmir Eğitim Sen 1 nolu Şube'den Mustafa Güçlü, İzmir Eğitim Sen 1 nolu Şube'den Mehmet Kuriş, İzmir Eğitim Sen 1 nolu Şube'den İsmail Demir, İzmir Eğitim Sen 1 nolu Şube'den Sakine Esen Yılmaz, İzmir Eğitim Sen 1 nolu Şube'den Aydın Güngörmez, İzmir Eğitim Sen 2 nolu Şube'den Mustafa Beyazbal, İzmir Eğitim Sen 2 nolu Şube'den Harun Gündeş, İzmir Eğitim Sen 5 nolu Şube'den Ekan Deniz, İzmir Bergama Eğitim Sen temsilcisi Haydar Deniz, İzmir SES Hukuk Sekreteri Yüksel Özmen, İzmir BES İş yeri temsilcisi Meryem Çağ, İzmir Eğitim Sen şube üyesi Hacı Ali Sipahi, İzmir BTS şubeden Nazan Soysal, İzmir SES şubeden Yüksel Özmen, İzmir SES şubeden Vahat Bingöl, Manisa Turgutlu Eğitim sen şubesinden Aziz Akikloğlu, Manisa'dan eski KESK üyesi Emekli öğretmen Refik Aslan ve Van Eğitim Sen Şube üyesi Hasan Umar.' (DİHA)

0 Kommentare: