Cerrahtan kelepçeli tedavi


KOCAELİ - Kocaeli 1 No'lu F Tipi cezaevinde bulunan apandis hastası Aydın Tunç, hastalığı nedeniyle gittiği hastanede muayene esnasında kelepçesinin çıkarılmasına izin verilmedi. Tunç doktorlar ve askerler hakkında suç duyurusunda bulunduGünlük gazetesine mektup gönderen Tunç, 17 Kasım 2009 günü şiddetli ağrılar nedeniyle Kocaeli Seka Devlet Hastanesi'ne kaldırıldığını fakat tedavisi yapılmadan geri getirildiğini belirtti. Tunç, muayenesini yapmak isteyen ilk doktorun kolundaki kelepçeleri çıkarması ve askerlerin odadan çıkmasını istediğini, fakat rütbeli askerin bunu kabul etmeyerek kendisini ring aracına geri götürdüğünü söyledi. İki saat ring aracında bekletildikten sonra 'mahkum hücresine' götürüldüğünü ifade eden Tunç, "Bir doktor geldi muayene yapıp gönderdi. Amşam saatlerinde tahliller için geldim. Doktor yine kelepçemin açılmasını ve askerlerin dışarıya çıkmasını istedi. Bunun üzerine beni tekrar hücreye attılar. Bu sefer cerraha götürdüler. Burada kelepçemin açılmasını istedim. Buradaki doktor kabul etmedi. Ben de kelepçeyi çıkarması için ısrar edince, sanki ben tedaviyi kabul etmemişim gibi bana 'kendi isteğimle tedavi almadım' yönünde imza atmamı istediler" dedi. Tunç kendisinin kelepçeli tedaviyi dayatan doktor ve rütbeli askerler hakkında suç duyurusunda bulunduğunu belirtti. ANF NEWS AGENCY

0 Kommentare: